مرکز خدمات اطلاع رسانی واقع در طبقه دوم ساختمان کتابخانه مرکزی زیر مجموعه مدیریت اطلاع رسانی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه است. این مرکز با امکانات و تجهیزات پیشرفته در سایت آموزش و توانمندسازی پژوهشگران با ظرفیت 65 دستگاه رایانه و 80 صندلی و سالن کنفرانس 50 نفر آماده ارائه خدمات به کلیه واحدهای دانشگاه است.
نکات ضروری

1- واحدهای مختلف لازم است برای استفاده از سایت آموزش و توانمندسازی پژوهشگران یا سالن کنفرانس از طریق تلفن 32381765 از برنامه‌های مرکز مطلع و با مکاتبه رسمی با معاونت محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه نسبت به رزرو اقدام نمایند.
2- برای هماهنگی پذیرایی جلسات با شماره 32381759 تماس حاصل فرمایید.
3- سایت آموزش و توانمندسازی پژوهشگران صرفاً برای جلسات و کارگاه هایی که نیاز به رایانه دارند استفاده می‌شود.
4- از چسباندن و نصب هر گونه اطلاعیه ، عکس ، بنر بر روی در و دیوارهای مرکز جداً خودداری شود و در صورت نیاز از استند استفاده شود.

5- در صورت تمایل به فیلمبرداری جلسه یا کارگاه در سایت آموزش و توانمندسازی پژوهشگران با مسئول سایت هماهنگی لازم انجام گردد و حداکثر تا یک هفته بعد برای دریافت فیلم اقدام شود.(به دلیل محدودیت حافظه فیلم‌ها بعد از یک هفته به صورت خودکار حذف می‌گردد).
6- امکان برقرای ارتباط از طریق وب کنفرانس در سایت آموزش و توانمندسازی پژوهشگران موجود است لذا جهت بهره گیری از این امکان با مسئول سایت هماهنگی لازم انجام گردد.
7- درصورت نیاز به نصب نرم افزار خاصی روی رایانه های مرکز از یک هفته قبل به مسئول سایت اعلام گردد.

8- برگزاری جلسه در روزهای پنج شنبه و جمعه و غیر ساعات اداری مقدور نمی باشد.
9- آزمون ها در این مکان برگزار نمی گردد.

کپی لینک کوتاه :