• 1403/03/19 - 12:07
  • - تعداد بازدید: 55
  • - تعداد بازدیدکننده: 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اداره علم سنجی و پایش

شصت و ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی علم سنجی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اردیبهشت ماه 1403منتشر شد.

به گزارش گروه علم سنجی و پایش مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه، شصت و ششمین شماره ماهنامه علم سنجی (اردیبهشت 1403) که مشتمل بر شاخص‌های علم سنجی در سطح دانشگاه ، دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین معرفی پراستنادترین مقاله و مقاله داغ در پایگاه اسکوپوس می باشد، منتشر گردید. همچنین در بخش پژوهشیار این شماره نرم افزار مدیریت اطلاعات علمی (مندلی) معرفی شده است.
اولین شماره ماهنامه الکترونیکی علم سنجی، در آذر ماه سال 1397 همزمان با هفته پژوهش منتشر گردیده است که تاکنون با گذشت 6 سال به صورت مداوم در پایان هر ماه انتشار یافته است.
این ماهنامه با هدف اطلاع رسانی در زمینه شاخص‌ های علم سنجی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منتشر می‌شود و شامل بخش های متعددی از جمله شاخص ‌های علم سنجی در سطح دانشگاه، شاخص های علم سنجی در سطح دانشکده ها، شاخص‌ های علم سنجی بر اساس سامانه علم سنجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، و همچنین مهمترین دستاوردهای تولیدات علمی دانشگاه در قالب پراستنادترین مقاله است. در بخش نهایی ماهنامه با عنوان پژوهشیار، نکته های کلیدی در ارتقای فرایند پژوهش بیان می شود.
لازم به ذکر است که دسترسی به آرشیو ماهنامه علم سنجی از طریق وب سایت اداره علم سنجی و پایش به آدرس   https://sci.bums.ac.ir  امکان پذیر می باشد.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
  • کد خبر : 51517
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
علی خزائلی
خبرنگار

علی خزائلی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

کپی لینک کوتاه :