کتابخانه مرکزی
کارگاه آشنایی با بازاریابی در کتابخانه های دانشگاهی برگزار شد
کارگاه آشنایی با بازاریابی در کتابخانه های دانشگاهی ویژه کتابداران با هدف آشنایی بیشتر کتابداران و کارکنان کتابخانه ها با اصول و راهبردهای بازاریابی در کتابخانه های دانشگاهی در محل اتاق رئیس کتابخانه برگزار شد.
به گزارش رئیس کتابخانه مرکزی؛ با توجه به اهمیت آشنایی هر چه بیشتر کتابداران با اصول بازاریابی و برندسازی در کتابخانه ها، کارگاه آشنایی با بازاریابی در کتابخانه های دانشگاهی یکشنبه 27 خرداد ماه 1403 ساعت 9 الی 11، با تدریس خانم ادیبه خسروی کارشناس کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در کتابخانه مرکزی برگزار شد. در این کارگاه شرکت کنندگان با اصول بازاریابی و برندسازی، مراحل برندسازی در کتابخانه ها، موانع و تسهیل گرهای برندسازی در کتابخانه ها و ... آشنا شدند.
کاربست اصول و راهبردهای بازاریابی در کتابخانه ها می تواند به شناسایی بهتر اهداف و نیازهای کاربران، بهبود ارتباط با مراجعان و توسعه خدمات کمک نماید.
- گروه خبری : اخبار مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
- کد خبر : 51612
اشتراک گذاری در شبکههای اجتماعی